eerste regen - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu eerste regen - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

eerste regen

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

11 Juli 2011 | India, Mahabalipuram

hoi allemaal

gister hebben we uiteindelijk niet zo veel meer gedaan. We hebben gegeten bij het hotel en daarna ben ik naar mijn kamer vertrokken.

ik heb heerlijk geslapen en mijn darmen zijn nog stees okeee@!!!!!!!!! een feestje waard zou ik zeggen hahahaha

vandaag zijn we naar kanchipuram gegaan, de zogenaamde zilveren stad, waarom die zo heet is me nog steeds een raadsel hahaha.
maar er staan veel heilige hindou tempels en een aantal hebben we er bezocht. Dit wisselde sterk van zeer touristisch waarbij de ons van alle kanten geld probeerde af te troggelen(dat is nou ook india)
en een klein maar mooi tempeltje die ze voor ons speciaal open deden en waar we ook echt binnen in de tempel mochten.

de hindoe tempels zijn allemaal gewijd aan een god, en daar zijn er veel verschuillende van waarvan er ook allemaal nog en stuk of wat reincarnaties zijn. de tempels zijn stuk voor stuk groots bewerkt en bijna kitch wat het ook weer mooi maakt.

daarna werden we naar een weverij gebracht waar we werden belaagd door kinderen. blijft schijnbaar bijzonder om een westerling te zien. en ze denken allemaal dat we rijk zijn, ook als we onze camera niet om onze nek hebben hangen hahaha:)

warm was het wel ik snap ook waarom want nu hebben we de eerste bij te pakken. en benauwd en plakkirig is het nu wel. ppffff

vanavond gaan we nog het strand lekker daar een restaurantje opzoeken en hopelijk weer spotgoedkoop lekker eten en dan morgen op naar pondicherry.een franse colonie van oudsher. hier blijven we een nacht en dan reizen we verder.

tot nu toe geniet ik en vliegen de dagen voorbij.

groetjes wendy


  • 11 Juli 2011 - 11:09

    Ingrid Wolters:

    hey Wendy eetze vanavond en verder veel plezier.............ik ga je verder volgen

    doei,doei

  • 11 Juli 2011 - 16:36

    Soraya:

    En je bent er nog maar een paar daagjes... nu al zo veel gezien! Als je in dit tempo doorgaat meis heb je een week nodig om alles rustig aan ons te kunnen vertellen :)
    Ben blij dat je geniet en hoop dat je ook de rest van je reis zo geniet!

    Liefs

  • 11 Juli 2011 - 18:34

    Monique:

    Klinkt relaxed allemaal,lekker die combi strand en cultuur. Volgens mij ga je de 100 tempels nog wel halen!
    Veel plezier,
    Monique

  • 11 Juli 2011 - 20:03

    Gerri :

    Hallo Wendy, leuk je reisverslagen te lezen en zo ga ik in gedachten ook een beetje op reis. Hier is het mooi weer dus dat werkt mee met de 'fantasie reis'. Mooie dag morgen en vraagje. Komen er nog mooie foto's van hetgeen je ziet? Groetjes Gerri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 27124

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: