weer thuis - Reisverslag uit Kovalam, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Kovalam, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

30 Juli 2011 | India, Kovalam

na drie weken is het dan zo ver. De vakantie is helaas al weer voorbij.

eergister heb ik nog een excursie gedaan, niet heel indrukwekkend maar fijn om even wat gedaan gedaan te hebben. Ik kan nu wel zeggen dat ik de tempel met de schat die miljoenen waard is heb gezien!!

gister heb ik de hele dag weer lekker bij het zwembad gelegen. Om 1 uur midden in de nacht zijn we dan uiteindelijk naar het vliegveld gebracht. daar konden we het theater van beveiliging aanschouwen, mijn tas is wel 4 keer gecontroleerd of hij gecontrleerd was:)

in dubai was het rennen een uur om uit te stappen en naar de andere kant van het vliegveld te rennen. maar alles gehaald en uiteindelijk deze middag rond 1 uur aangekomen in nederland!

moe maar voldaan, zit ik nu op de bank.
alles maar eens verwerken wat ik toch allemaal gezien en gedaan heb. het lijkt al weer zo ver weg drie weken geleden.

ik zal nog af en toe wat fototjes uploaden van mij en mijn groepsgenoten.

  • 30 Juli 2011 - 19:35

    Herman:

    Met veel plezier je blogjes gelezen.. Ik krijg er ook weer zin in :)
    Welcome home

  • 30 Juli 2011 - 19:56

    Gerri:

    Welkom thuis en inderdaad...is het nu al voorbij?? Het was leuk om je te volgen.
    Tot ziens op het werk.
    Groetjes

  • 31 Juli 2011 - 06:16

    Manon:

    Welkom thuis!
    Snel een afspraak plannen om de foto's te kijken!! :) Ben nu al benieuwd..
    Geniet nog even van je vrije tijd.
    En tot snel!

  • 31 Juli 2011 - 08:19

    Paulien:

    Welkom thuis!

  • 31 Juli 2011 - 10:07

    Chris En Annet:

    Goed dat je er weer bent, knap dat je het overleefd zonder al te grote kleerscheuren volgens Chris....
    Zie je na mijn vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 27112

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: