madurai op zijn lokaal - Reisverslag uit Madurai, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu madurai op zijn lokaal - Reisverslag uit Madurai, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

madurai op zijn lokaal

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

17 Juli 2011 | India, Madurai

vandaag zijn we nog in madurai.

zoals ik al vertelde zijn we gister naar de grootste tempel geweest. Ook hier ben ik weer gezegend door een olifant alleen deze legde zijn hele slurf op mijn hoofd. (ik wordt een een heilige hier). alhoewel zo voel ik me al denk ik na de rikja toch die we vandaag hebben gemaakt.
we zijn van vandaag met de rikja door madurai gereden. Ja weer voielde ik me bezwaard. Die man maar trappen en duwen en e wij lekker zitten in die rikja.
Maar we hebben wel veel gezien, een fruit en groente markt, waar alles nog ouderwets met de weegschaal gaat.

een katoen weverij maar later ook de naaierij waar ze alle theedoeken en handdoeken maken die wij voor een prikkie bij de zeeman kopen.
daarnaast zijn we nog naar een paleis geweest en tempeltje.

in de middag heb ik heerlijk boven op het dakterras gezeten met een drankje en een boekje, een momentje voor mijzelf.

in de avond zijn we naar een grote watertank geweest. Nou ja watertannk. buiten de moezon om is dit een leegstaande tank waar door iedereen cricket wordt beoefenend. ook kwamen we er een school tegen tegen met zo'n 75 meisjes. spotntaal werden we toegzongen en danste een paar meisjes een klassieke indiase dans. Erg leuk en bijna ontroerend.

Morgen is het zo ver dan gaan we lekker de natuur in. het schijn er wel in de avond bewolkt te zijn maar overdag hoop ik nog te kunnen genieten van de mooie natuur en uitzichten.

Hopelijk tot het volgende reisverslag in kodaikanal (als er internet is).

groetjes mij

  • 17 Juli 2011 - 17:19

    Gerri:

    Veel plezier in de 'jungle' en nogmaals heeeeeele mooie foto's !!!!!!.
    Krijg een beetje heimwee naar Azie.
    Groetjes. ;)

  • 18 Juli 2011 - 05:12

    Gerard Verwoolde:

    Hallo Wendy, prachtig die foto's. Volgens mij zit je weer te genieten. Lonneke & Andrea's woning is nu op orde.
    Zaterdag nog geholpen om de laatste IKEA (bah kan die naam niet meer zien horen of typen) kastjes op te hangen.
    Wat het weer betreft hoef je niet naar Nederland terug te verlangen. Het regent zoveel dat we alleen bij je kat gaan zitten. De tuin sproeien is niet nodig.

    groetjes ...


  • 18 Juli 2011 - 09:45

    Diny Verwoolde:

    Als het goed ben je nu weer aan het reizen zoals je schrijft de natuur in hopelijk zijn de hotels daar wel redelijk goed want ik hoor nog niets over buikloop wat een leuke foto,s je zou toch zo een kleintje mee willen nemen met die zwarte krullen.

    Geniet want het is hier pet, regen koud en en zere rug.

    mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 27118

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: