mijn eerste heerlijke dagen. - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu mijn eerste heerlijke dagen. - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

mijn eerste heerlijke dagen.

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

10 Juli 2011 | India, Mahabalipuram

Hoi allemaal

Daar zit ik dan,35 graden hotel met uitzicht op het zwembad en prive chaufeur in india. Geweldig in een woord. Dit zeg ik wel na gister. moet zeggen dat ik na die twee vluchten niets meer waard was. Leuk nieuwtje zat bij geert hoes in het vliegtuig. Is trouwens in het echt nog knapper. Haha

Nu wat ik verder heb beleefd. Dat de touristen hier op een hand te tellen waren was wel duidelijk in het vliegtuig maar wordt hier in dit dorpje alleen nog maar meer duidelik. Iederden kijkt je aan en wil of met je op de foto of een foto van je. Ik werd al vergeleken met angelina jolie.
Maar de mensen zijn wel erg gastvrij en willen graag weten waar je vandaan komt. Waarna indereen amsterdam en voetbal roept.

Gister waren we uiteindelijk 12 uur bij hotel. Eerst maar eens die lang verwachtte douche. Daarna zijn jolanda en ik naar het park gegaan. Een stukje park met wel 10 tempels en prachtig steenhouw werk. Daarna benn ik in hotel als een blok in slaap gevallen totdat olaf en jolanda mij wekte. We gingen nog even naar dat park en daarna eten. Dt eten werd alleen later want we werden door een beeldhouwer thuis uitgenodig. En ja tuurlijk werd ef ook wat gekocht. Maar dat onderhandelen oh ja dat kost tijd. Daarna uiteindelijk heerlijk gegeten voor10 euro met zijn drieen.

Na een heerlijke nacht werden we vanochtend opgehaald om de rest van mamallapuram tebekijken. Met de shore tempel en de 5 ghats. Daarna heeft onze chauffeur ons naar thirukkalikundram gebracht voor twee tempels een er van lag op een 390 treden hove berg. Goed te doen behalve dat je in een hindoe tempel geen schoenen aan mag en we dus met bllte voeten over die bloedhete stenen moesten. Helemaal boven hebben we een tika gekregen in een mooi tempeltje. En nu liggen we lekker de hele middag bij het zwembad, vakantie!!!!

Tot mijn volgende blog

• 10 Juli 2011 - 11:39

Soraya:

Hey meis,

Klinkt geweldig! Een goede start van je reis! Ik kan nu al niet wachten op de foto's.

Liefs

• 10 Juli 2011 - 12:41

Paulien:

Bah wat klinkt dit allemaal verschrikkelijk ;-)

Fijn dat je al zo'n goede start hebt. En zo te horen klikt het goed met het andere stel!

Veel plezier nog!

• 10 Juli 2011 - 13:41

Diny Verwoolde:

Gedraag jij je ook als een filmster ??
    Geniet maar heerlijk daar heb je vakantie voor Wij hebben vandaag ook een rustdag na al dat gepoets en IKEA kastjes in elkaar draaien voorlopig geen IKEA meer.

Mam

• 10 Juli 2011 - 16:45

Gerard Verwoolde:

Prive chauffeur, reizen met filmsterren, prive zwembad en dan ook nog op blote voeten naast je schoenen lopen.

Prettige vakantie !!