regen!!! - Reisverslag uit Kochi, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu regen!!! - Reisverslag uit Kochi, India van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

regen!!!

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

23 Juli 2011 | India, Kochi

nog een klein verslagje. we zijn dus in kochie. en ja de de moezon is hier begonnen. het is warm en het regend geregeld. ondanks dit het standje vandaag bezocht waar vroeger een nederlandse colonike heeft gezeten.

best raar een kerkje te bekijken met grafstenen met nederlands schrift midden in india.

verder hebben we wat antiek winkeltjes bekeken en hebben we de boeroemde chineese visnetten gezien.Ook zijn we naar de wasplek geweest voor kleding. met de hand wordt alles op stenen schoon geslagen en gedroogd aan de lijntjes. komen we daar toch onze eigen was tegen. Toch maar niet zo veel meer wassen, want anders is het als ik terug kom tot op de draad versleten hahahaa!
het een klein dorpje waar niet zo veel te doen is, dus heb ook gewoon lekker niets gedaan en op mijn koele kamer een boekje gelezen.

morgen gaan we naar de backwaters. een boottocht maken en denk ik maar eens genieten van een wel verdiende massage!

doeiiiii

• 23 Juli 2011 - 15:32

Paulien:

Oh heerlijk zo'n massage, geniet er van! En na regen komt zonneschijn, hier in NL ook veel regen op het moment!

• 25 Juli 2011 - 09:29

Diny Verwoolde:

He Wendy geniet van je laatste week in dat mooie land ik heb al even op internet gekeken waar je laatste dagen vertoeft, prachtig hotel. Het weer wordt hier ook beter a,s zaterdag verwelkomen je met ons allen met een BBQ tje en dan lekker naar je kleine schat want ze mist je wel en je eigen bed.

Kusjes en een knuffel van Qwinty