wachten op de lang verwachte reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu wachten op de lang verwachte reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

wachten op de lang verwachte reis

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

08 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal.

Vandaag is het dan zo ver, ik zit nu op schiphol. Om half drie ga ik boarden en dan stap ik in het vliegtuig naar dubai.
Zit nu bij de mac met uitzicht op alle vliegtuigen.blijft een raar idee om straks zelf met zo,n groot ding de lucht in te gaan.
Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blog zullen volgen.
Zal proberen er geregeld wat op e zetten.

Tot de volgende keer vanuit mamallapuram waar het 34 graden is volgens mij.

Doei

  • 08 Juli 2011 - 11:19

    Wilma:

    Een goede reis Wendy, en een mooie vakantie in India! Ik ga je zeker volgen en ben heel benieuwd hoe je je verblijf deze keer in India zult ervaren.

    Groetjes,
    Wilma

  • 08 Juli 2011 - 12:23

    Paulien:

    Heel veel plezier daar in het zonnige India! Geniet er van!

  • 08 Juli 2011 - 14:05

    Wilma:

    Een goede reis, Wendy, en een prachtige vakantie toegewenst in India. Ik ben benieuwd naar jouw belevenissen aldaar.

    Fijne dagen en groetjes,
    Wilma

  • 08 Juli 2011 - 14:39

    Diny Verwoolde:

    Toi Toi Toi een goede vlucht nogmaals en
    wij reizen in gedachten met je mee.

    Pap en Mam.

  • 08 Juli 2011 - 20:18

    Monique:

    Wendy heel veel plezier!
    En ik verheug me nu al op alle mooie foto's die je vast gaat maken!
    Groetjes,
    Monique.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 27123

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: