Het is weer zo ver, over 1,5 maand weer vakantie - Reisverslag uit Deventer, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu Het is weer zo ver, over 1,5 maand weer vakantie - Reisverslag uit Deventer, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

Het is weer zo ver, over 1,5 maand weer vakantie

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

18 Mei 2011 | Nederland, Deventer

Hallo allemaal.

Voor diegene die mij nog willen volgen (ik hoop het wel want die reacties zijn in zo'n ver land toch wel leuk om te lezen), heb ik het volgende nieuws. Over anderhalve maand ga ik weer naar India.

Dit jaar ga ik niet naar het midden maar naar het tropische zuiden. Strand, tempels, warm weer maar ook het derde wereld land India zal ik hier meer dan de vorige keer zien. Zuid India is ondanks dat het het veel armer is, wel veel gemoedelijker. Ook dit jaar zal ik weer met een groepsreis gaan, ik zal wel veel meer alleen gaan doen waarschijnlijk omdat we maar met een heel klein groepje zijn.

Dit is de link van de reis die ik ga maken.

http://shoestring.nl/azie/india/zuid-india-totaal

(even de hele regel selecteren in in je browser kopieren)

Bedankt voor het volgen en ik hoop weer op een hoop leuke reacties.

Namaste en tot mijn eerste reisverslag in India. :-)

  • 18 Mei 2011 - 18:22

    Loes Van Zijll:

    Have fun!

  • 18 Mei 2011 - 19:57

    Merel:

    Heerlijk, krijg meteen zin om ook weer op reis te gaan!

    Ik ga je verhalen zeker volgen (ookal moet ik nog even wachten).

    Heb je al leuke/ spannende dingen op het program staan?

    Heel veel plezier alvast
    Merel

  • 18 Mei 2011 - 20:54

    Mam,s:

    nou meis ik ga je volgen, en hoop dat de groep nog iets groter word voor jouw.

  • 19 Mei 2011 - 06:28

    Gerard Verwoolde:

    Ha reislustige dochter, leuk om je weer te volgen.

    Pas even de link aan onder tekst "dit is de link van de reis die ik ga maken." want dir klopt niet helemaal , Schijnbaar heb je de hele regel niet geselecteerd die verwijst naar de pagina (underline loopt tot het woordje zuid, pas het aan zodat het laatste stukje -india-total ook meegenomen wordt)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 27114

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: