Een lange vlucht.. maar ik ben er. - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu Een lange vlucht.. maar ik ben er. - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

Een lange vlucht.. maar ik ben er.

Door: wendy verwoolde

Blijf op de hoogte en volg wendy

31 Augustus 2013 | Indonesië, Bogor

hallo allemaal.

Nou ik ben er, het warme Indonesie. Na dat ik gister om 7 uur de trein kon met kriebels in de buik en dus volop zenuwen ontmoette ik mijn eerste reisgenoot al bij de incheck balie,.
Al snel ontmoette ik ook de rest. Het is een diverse en leuke groep op het eerste gezicht waar ik me vast wel mee ga vermaken. Ook de groepsgenoten van de groepsreis die de dezelfde route doen zijn met ons mee. Een leuke aanvulling.

Maar goed, om kwart over 11 stipt vertrok mijn vliegtuig naar singapore. Een goed verzorgde vlucht zonder kinderen in de buurt en met allemaal lekkere versnaperingen... maar wat duurt 12 uur lang! een harde kont en last van mijn rug maar het eind was in zicht. Singapore by night heb ik vanuit het vliegtuig mogen bewonderen... iets wat ik echt ook nog een keer van dicht bij wil zien.

De laatste etapppe was de vlucht van singapore naar jakarta. Een kort vluchtje die mij vanuit de hoogte al een indruk geeft van de vele eilanden die Indonesie rijk is.Met mijn fantasie en mijn slaap te kort kon ik er heel wat mooie figuurtjes in zien!

Op het vliegveld ontmoette we onze gids Empong, een javaan met heeeeeel lang rasta haar ( hij kan er zijn kont mee afvegen). Leuke en relaxte gast trouwens.
Na wat wahten op de de bus en inmiddels zeikes nat van het zweet konden we eindelijk instappen en naar onze laatste bestemming bogor reizen. Een reis die door de Indonesische maatstaven van het verkeer natuurlijk wel dubbel zo lang duurt dan in Nederland.......

En nu... zit ik heerlijk in het hotel, een een persoonskamer en heb al heerlijk gezwommen.
Vanavond krijg ik alle uitleg en ga ik mij storten op het ooohh zo lekkere indonesische eten!!!!

Ik hoop jullie snel weer een verslagje te doen!

Tot ziens!

  • 31 Augustus 2013 - 11:44

    Manon:

    Hee vriendinnetje!

    Goed om te horen dat je veilig bent geland!
    Nu lekker genieten en ik blijf je volgen..

    Liefs

  • 31 Augustus 2013 - 11:48

    Monique:

    Dat klinkt allemaal goed! Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 31 Augustus 2013 - 12:46

    Gerri:

    Hallo Wendy, nou ik reis gewoon weer met je mee. Want zo voelt het wel. Laat mij verder meegenieten door jouw verslagen en foto's. Pas goed op jezelf en have fun.

  • 31 Augustus 2013 - 13:57

    Paps:

    Hi Wendy,

    Geniet lekker van het land, de natuur, de reis en natuurlijk van je reisgenoten.
    Denk aan jezelf en maak er leuke weken van.

    Met veel plezier zal ik ook dit jaar weer je reis verslagen lezen en foto's bekijken.

    paps.

  • 31 Augustus 2013 - 16:14

    Diny Verwoolde ( Mams ):

    he meis, nu al leuk !!!! Je eerste verslag. We reizen vanuit Schalkhaar gewoon met je en wachten vol spanning op de volgende versie . Heel veeeeel plezier.

  • 01 September 2013 - 08:11

    Soraya:

    Hey meissie!

    Geniet van al het moois dat gaat komen (want dat komt zeker!). En hoe was je eerste Indische maaltijd?

    Veel liefs, safe travels en hou ons op de hoogte!

    Dikke pakkerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 27145

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: