nog 6 dagen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu nog 6 dagen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

nog 6 dagen

Door: Wendy Verwoolde

Blijf op de hoogte en volg wendy

24 Augustus 2013 | Nederland, Deventer

hallo allemaal

Nog 6 dagen en dan is het zo ver, dan zit ik in de trein naar Amsterdam om vervolgens in het vliegtuig te stappen naar Indonesië. Een reis die mij langs vulkanen, tempels, rijstvelden en mooie stranden zal voeren.
Deze drie weken durende reis zal beginnen bij de botanische tuinen van Bogor waarna ik via de warmwater bronnen van Gurut uit kom bij de nog steeds actieve vulkaan Papandayan.
Vervolgens zal ik via het badplaatsje met vissers ,Pangandaran bezoeken. Ik zal doorreizen naar de grote hindoetempel borobudur en naar yogyakarta reizen. De reis op Java zal afgesloten worden met een bezoek aan de bromo vulkaan waarna ik door zal reizen naar Bali.

Mijn reis op Bali zal beginnen in Lovina wat bekend staat als de plaats waar je dolfijnen kunt spotten en heerlijk kan eten en genieten van de stranden en zee. vervolgens reis ik naar het toeristische centrum van Bali Ubud. Waar ik kan genieten van de mooie tempels, rijstvelden en vele winkeltjes en restaurantjes.

Als laatste zal ik naar Lombok reizen waar ik een paar heerlijke dagen in Sengigi voor de boeg heb. Heerlijk luieren op het strand of aan het zwembad, snorkelen bij de Gili eilanden en verder helemaal niets!

Ik zal proberen geregeld een blog te schrijven om jullie op de hoogte houden!
Maar vooral hoop ik alles effe te vergeten en heerlijk te genieten van mijn reis door Indonesië!

Sampai bertemu lagi !!

• 25 Augustus 2013 - 13:45

Duco:

Hoi Wendy,
    Veel voorplezier de komende dagen. En een hele fijne en 'heelhuidse' vakantie gewenst.

Kom je in oktober weer meerepeteren in Lettele? Ik heb er nu alweer zin in.

Duco