zon zee en nog veel meer. - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu zon zee en nog veel meer. - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

zon zee en nog veel meer.

Door: wendy verwoolde

Blijf op de hoogte en volg wendy

18 September 2013 | Indonesië, Lombok

Inmiddels zit ik al weer één dag voor vertrek. Laat ik bali beginnen waar ik eerst in een mooi resort in lovina heb gezeten. Het hoogtepunt was hier wel het dolfijnen spotten op zee! Daarna heb ik heerlijk in het zwembad gelegen en ben ik in de middag nog lekker even het stadje in geweest. In de avond heb ik zowaar voor de tweede keer vis gegeten bij een heerlijke bbq op het strand met balinese danseressen! Wat mooi was dit!

De dag erna ging onze reis verder naar Ubud. Na een paar mooie stops, bij onder andere het bratan meer met een mooie tempel kwamen we in de middag aan in Ubud. De tirta empul tempel stond hoog op mijn lijstje! Deze heb ik dan ook kunnen bewonderen. daarna hebben we ons na een mooie rit af laten zetten bij monkey forest road laten afzetten, wat een apen en allemaal zo nieuwsgierig! Na vervolgens de winkel straat te hebben afgelopen hebben we met zijn allen gegeten bij een heerlijk restarant, met een brownie als toetje! De volgende ochtend stond wen fietstocht gepland. Downhill langs allemaal kleine dorpjes en de mooiste rijstvelden. Echt super genoten. Omdat ik na de fietstocht toch een aantal souvenirs niet uit m hoofd kon zetten ben ik mij even heerlijk te buiten gegaan aan alle winkeltjes. Dit was haasten. Wan we gingen met zijn allen naar kota. Het uitgaansgebied voor de australiër. Soort saloau zeg maar. Wat den belevenis op zich. Ground zerro van de bekende bom aanslagen, mooie stranden en grote clubs met dronken mensen en onder invloed van alles. Gezien wat er allemaal werd aangeboden...

De dag erna konden we het rustig aan doen. De reisdag naar lombok was gepland.3 uur met de bus en 4 uur met de boot. Niet zoo veel meer gedaan. De volgende dag was des te leuker! Snorkelen bij de gili eilanden. Wat een belevenis, veel vissen en twee zeeschildpadden gezien! Daar na nog heerlijk effe op het strand gezeten waarna ik rood verbrand weer terugkeer naar lombok. Vandaag doe ik rustig aan de verbrande benen en billen dwingen me hier ook wel toe... vanavond hebben we nog een bbq en dan zit het er al weer bijna op. Alleen nog den hele lange reisdag....

Tot in nederland!

  • 18 September 2013 - 06:22

    Marjan :

    jeetje wendy....

    ben je al weer bijna terug.....nog ff genieten!

    liefs marjan

  • 18 September 2013 - 06:27

    Diantha:

    Leuk verslag! Ik heb het ook zo ervaren ;)

  • 18 September 2013 - 10:01

    Soraya :

    Hey meissie! Het klinkt weer fantastisch! Zo te lezen heb je flink genoten van je reis. Ik hoor zondag alle verhalen ;)

  • 18 September 2013 - 17:57

    Diny:

    Wat een mooi verhaal weer, en wat gaat de tijd snel. Ik zie je vrijdag morgen op het station. Een goede vlucht en dikke kus van je moeder xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1798
Totaal aantal bezoekers 27152

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: