coctails, wijn en borobudur - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu coctails, wijn en borobudur - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

coctails, wijn en borobudur

Door: wendy verwoolde

Blijf op de hoogte en volg wendy

07 September 2013 | Indonesië, Wonosobo

hoi allemaal.

ik heb weer even tijd om een verslagje te schrijven.

Na het vorige verslag heb ik een heerlijke bbq gehad op het strant. Life muziek en coctails en een kampviuur met de zee op de achtergrond. beter kan niet.

De volgende dag stond een reisdag op het programma.Omdat de weg zo slecht was ging we eerst met de boot door de mangrove. Erg vervelend..... Heerlijk op het dek in de zon en genieten van de mooie natuur.
hierna nog een busreis met een lunch onderweg die niet iedereen kon bekoren.... Ook ik niet.

Omdat we later in ons hotel in wonosobo aankwamen hebben we gegeten en ben ik naar bed gegaan. het slapen viel echter tegen, heb weer heel wat tussenstops op het tilet gehad.....

Gelukkig kon ik de volgende ochtend wel een beetje bijslpen in de bus nadat we bij het dieng plateau, de vulkaan en het tweekleure meer zijn geweest. De rotte eirerenlucht droeg alleen niet bij aan mijn welzijn.
Na wat de hebben bijgeslapen zijn we gister naar de borobudur geweest. Deze was ooit een van de wereld wonderen echter na de laatste uitbarsting van de mirapie is een groot deel vergaan. Desondanks blijft hij ontzettend mooi. Allemaal boeda´´s stoepa´s en mooi relieffen.

In de avond kwamen we aan in yokyakarta. hier zijn we heerlijk in een belgisch restaurant uit eten geweest waarna we nog even de kroeg in de geweest. De wijn en coctails waren heerlijk!!!
Dat heb ik vanochtend wel geweten toen ik met 34 graden een citytour heb gedaan.....
Maar vanmiddag heb ik heerlijk gezwommen en ben ik wer een beetje bijgekomen

tot de volgende keer!!

  • 07 September 2013 - 13:56

    Diny:

    Oeps, kon ook haast niet wachten dat die darmen van jou protesteren met al dat vreemde eten, maar wat een prachtig verhaal weer. Jammer dat ik weer eens @werk was toen jij belde maar paps vertelde dat je het echt plezier hebt. Het weer slaat hier om, dus we wachten op je volgende zonnige verhalen. dikke kus XXxxxxx mam

  • 07 September 2013 - 15:39

    Marijke:

    Heey leuk om je vehalen te lezen. Je hebt in die paar dagen al heel wat gezien ben benieuwd naar je foto's straks :-) geniet eet Nog van Maar dat zal wel goed komen.

  • 07 September 2013 - 16:37

    Annet:

    Hey,

    Dit leest allemaal weer heerlijk weg! Jammer van de ongemakjes maar die horen er, vrees ik, een beetje bij...
    Enjoy!

  • 07 September 2013 - 17:15

    Manon:

    Gelukkig ben je qua darmen heel wat gewend!!
    Je lijkt er flink van te genieten, heerlijk!!
    Op naar de volgende uitjes.. Geniet!!

  • 09 September 2013 - 08:02

    Herman:

    Heyy,
    lekker hoor Wendy, leuk om je tripje zo te volgen!
    Geniet ervan, Yogya is ook super!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 27142

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: