Nog 6 weken te gaan! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu Nog 6 weken te gaan! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken te gaan!

Door: Wendy Verwoolde

Blijf op de hoogte en volg wendy

18 Juli 2013 | Nederland, Deventer

Nog 6 weken te gaan en dan is het weer zo ver. 30 augustus zal ik weer een reis maken die mij langs de maanlandschappen van de vulkanen van Java zal leiden. Maar ook de betoverende rijstvelden van Bali staan op het programma.
Als laatste mag ik genieten van de mooie witte stranden en koraal riffen van Lombok en de Gili eilanden!
Kortom het land Indonesië staat op het programma! wederom met shoestring. http://shoestring.nl/rondreis-indonesie-groepsreis-de-gordel-van-smaragd.
Kortom een reis met vele kanten die de natuur, cultuur maar hopelijk het echte genieten van vakantie biedt waarbij ik met een ervaring om nooit te vergeten weer terug kom!

Ook dit jaar zal ik voor mijzelf weer een reisblog bijhouden.Leuke bijkomstigheid... Jullie kunnen hem ook volgen!

Ik ga langzaam beginnen met de voorbereidingen.. de malaria tabletten zijn binnen en de Lonley planet ook.. Ik kan mij gaan inlezen en alvast gaan genieten!

• 18 Juli 2013 - 23:18

Diny Verwoolde:

Nu meis, we genieten nu al met de verhalen over de voorbereiding. Veel plezier.