Nog 6 weken te gaan! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu Nog 6 weken te gaan! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken te gaan!

Door: Wendy Verwoolde

Blijf op de hoogte en volg wendy

18 Juli 2013 | Nederland, Deventer

Nog 6 weken te gaan en dan is het weer zo ver. 30 augustus zal ik weer een reis maken die mij langs de maanlandschappen van de vulkanen van Java zal leiden. Maar ook de betoverende rijstvelden van Bali staan op het programma.
Als laatste mag ik genieten van de mooie witte stranden en koraal riffen van Lombok en de Gili eilanden!
Kortom het land Indonesië staat op het programma! wederom met shoestring. http://shoestring.nl/rondreis-indonesie-groepsreis-de-gordel-van-smaragd.
Kortom een reis met vele kanten die de natuur, cultuur maar hopelijk het echte genieten van vakantie biedt waarbij ik met een ervaring om nooit te vergeten weer terug kom!

Ook dit jaar zal ik voor mijzelf weer een reisblog bijhouden.Leuke bijkomstigheid... Jullie kunnen hem ook volgen!

Ik ga langzaam beginnen met de voorbereidingen.. de malaria tabletten zijn binnen en de Lonley planet ook.. Ik kan mij gaan inlezen en alvast gaan genieten!

  • 18 Juli 2013 - 23:18

    Diny Verwoolde:

    Nu meis, we genieten nu al met de verhalen over de voorbereiding. Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 27140

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: