en dan is het toch echt zo ver. - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu en dan is het toch echt zo ver. - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

en dan is het toch echt zo ver.

Blijf op de hoogte en volg wendy

10 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Na een goede nacht vroeg wakker geworden. Toch met enige zenuwen.na wat gerommel in mijn huis en afscheidvan mijn kat te hebben genomen maar op naar mijn ouders. Ik en cwintie werd toch een beetje gek van mijn onrust.
vervolgens op naar de trein. Na een rustige reis begon gezenuw toch wel. Ksn ik het wel vinden, is er wel een ticke kom ik duane wel door. Maar verbaas in wekkend was ik een half uur later al door de duane.
Na lekker bij de mac te hebben gegeten ben ik nu iedereen naar de juiste plek aan het dirigeren.
De eerste groeps genoten zijn er inmiddels.
Om negen uur gaat mijn vlucht. Om twaalf uur later om half 1 in De middag kom ik aan op beijing.

Veel lees plezier allemaal.

  • 11 Augustus 2012 - 01:14

    Marijke:

    Heel veel plezier in china!! Hopen dat de reis net zo verloopt als tot nu toe dan de zenuwen achterwege laten natuurlijk ;-)

  • 11 Augustus 2012 - 09:52

    Marjan:

    heeej wendy, spannend hoor! ik ben alweer benieuwd naar de reisverhalen xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 27139

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: