In Beijing. - Reisverslag uit Peking, China van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu In Beijing. - Reisverslag uit Peking, China van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

In Beijing.

Blijf op de hoogte en volg wendy

11 Augustus 2012 | China, Peking

Na een onrustige en vermoeide vlucht zijn we om half een tijd china aan fekomen in beijing..
Het eerste wat me opviel was de rust. Het vliegveld maar ook de wegen zijn rustig en gestructureerd.
helaas scheen de zon niet. Sterker nog in de avond kwam het met bakken uit de hemel zetten.
veel hebben we net gedaan, even naar de supermarkt geweest en in de avond de beroemde peking eend gegeten.
Morgen begint de dag echt. Een paar mooie excursies.
gelukkig met een leuke groep en gids, wel een beetje een adhd geval.

Nu ga ik lekker mijn bedje in. Tot de volgende keer.

Ps facebook werkt niet in china

• 11 Augustus 2012 - 16:03

Manon:

Geniet van je reis, meisje!
    Ik kijk nu al uit naar de eerste fotos!

Xxx

• 12 Augustus 2012 - 11:16

Herman:

Ha Wendy,
    Veel plezier, ik verheug me al op de mooie foto's en verhalen.
    Gr Herman

• 12 Augustus 2012 - 16:21

Diny Verwoolde:

Geef die reisleider een pilletje!! en dan komt het helemaal goed. Ik wacht op je volgende
    verhalen kusjes mam en Pap

• 12 Augustus 2012 - 21:53

Chris De Beet:

Vanaf een zonnig Hummelo een mooie reis gewenst!! Speel een stuje op je sax en het ADHD typetje wordt wel rustig denk ik zo! Ben je op tijd terug voor de eerste repetitie!!??(Grapje). Volg je reisvertslag van dag tot dag dus schtijven maar!! Groeten ook namens Unia!

• 13 Augustus 2012 - 08:56

Jojanneke:

Hoi Wendy,

Geniet er lekker van! Hopelijk wordt het iets mooier weer. Het is hier wel een beetje stilletjes zonder jou hoor.
    Groetjes, Jojanneke