moe maar voldaan. - Reisverslag uit Peking, China van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu moe maar voldaan. - Reisverslag uit Peking, China van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

moe maar voldaan.

Blijf op de hoogte en volg wendy

13 Augustus 2012 | China, Peking

Na een paar pogingen op de computer toch maar op mijn smart telefoon.
Ik heb een paar mooie maar drukke dagen achter de rug.

Na een wat brakke eerste nacht, hadden weer gisteren een hontong tour op de fiets op het programma staan. Dwars door het oude centrum waar voornamelijk nog oude mensen wonen. Ook wel logisch want de sanitaire voorzieningen zijn er niet optimaal, de toiletten zIjn openbaar.En als die net zo zijn als dat ik later op de dag....
Na een mooie rit met een tempel, bel en drumtower en een lekkere lunch ben ik op een local market geweest waar de beroemde toiletten stonden. Hierna ben ik zelf met twee andere op pad geweest. En lama tempel, bai hai parket en immitation markt stonden op het programma.
na een lekkere maaltijd ben ik moe en voldaan naar mijn bed gegaan.

Vandaag was het vroeg opstaan. 6 uur wel! Op naar de muur, wat een bouwwerk maar vooral wat een klim maar ik heb het gehaald!
Na een lunch op met de bus naar het zomer paleis. Wat en chinesen! Ik was blij dat ik tussen al die vlaggetjes en megafoons weg kon.more zit ik ju op bank in hotel. Morgen nog en excursie en in de avond het eerst avontuur met de nachttrein.
De groep is gezellig, het weer is inmiddels ook mooi, ik vermaak me dus prima!

• 13 Augustus 2012 - 15:43

Wilma:

Erg leuk om je belevenissen in China te volgen, Wendy. Fijn dat je je goed vermaakt daar. Veel plezier nog.

Groetjes,
    Wilma

• 13 Augustus 2012 - 20:18

Paulien:

Wow, wat een belevenissen weer! Ik wacht op foto's!

• 13 Augustus 2012 - 21:59

Paps:

Die klim op de chinese muur is goed voor je conditie!!