moe maar voldaan. - Reisverslag uit Peking, China van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu moe maar voldaan. - Reisverslag uit Peking, China van wendy verwoolde - WaarBenJij.nu

moe maar voldaan.

Blijf op de hoogte en volg wendy

13 Augustus 2012 | China, Peking

Na een paar pogingen op de computer toch maar op mijn smart telefoon.
Ik heb een paar mooie maar drukke dagen achter de rug.

Na een wat brakke eerste nacht, hadden weer gisteren een hontong tour op de fiets op het programma staan. Dwars door het oude centrum waar voornamelijk nog oude mensen wonen. Ook wel logisch want de sanitaire voorzieningen zijn er niet optimaal, de toiletten zIjn openbaar.En als die net zo zijn als dat ik later op de dag....
Na een mooie rit met een tempel, bel en drumtower en een lekkere lunch ben ik op een local market geweest waar de beroemde toiletten stonden. Hierna ben ik zelf met twee andere op pad geweest. En lama tempel, bai hai parket en immitation markt stonden op het programma.
na een lekkere maaltijd ben ik moe en voldaan naar mijn bed gegaan.

Vandaag was het vroeg opstaan. 6 uur wel! Op naar de muur, wat een bouwwerk maar vooral wat een klim maar ik heb het gehaald!
Na een lunch op met de bus naar het zomer paleis. Wat en chinesen! Ik was blij dat ik tussen al die vlaggetjes en megafoons weg kon.more zit ik ju op bank in hotel. Morgen nog en excursie en in de avond het eerst avontuur met de nachttrein.
De groep is gezellig, het weer is inmiddels ook mooi, ik vermaak me dus prima!

  • 13 Augustus 2012 - 15:43

    Wilma:

    Erg leuk om je belevenissen in China te volgen, Wendy. Fijn dat je je goed vermaakt daar. Veel plezier nog.

    Groetjes,
    Wilma

  • 13 Augustus 2012 - 20:18

    Paulien:

    Wow, wat een belevenissen weer! Ik wacht op foto's!

  • 13 Augustus 2012 - 21:59

    Paps:

    Die klim op de chinese muur is goed voor je conditie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 27152

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 21 September 2013

Indonesie

10 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

alles wat beweegt kun je eten met stokjes!!

08 Juli 2011 - 30 Juli 2011

tempel route in zuidelijk india

18 September 2010 - 09 Oktober 2010

reis naar het dak van de wereld!

04 September 2009 - 19 September 2009

reis door de woestijn van het oosten

Landen bezocht: